7 000 – 10 000 (netto B2B / brutto UoP)
B2B
UoP
Hybrydowo
Zdalnie
Jesteśmy niewielką (30+) firmą - pracujemy blisko siebie, po ludzku, bez sztywnych reguł korporacji. Na co dzień budujemy złożone systemy dla polskich miast, które ułatwiają codzienne życie ich mieszkańcom - zwykłym ludziom, takim jak Ty i my.
Do naszej firmy szukamy osoby, która dołoży swoją cegiełkę do projektów, które naprawdę są ważne i dają mega satysfakcję. Wszechświat nam sprzyja.
Miejsce pracy: Warszawa/hybrydowo/zdalnie
Budujemy wewnętrzny zespół utrzymania, który jako II linia SLA, będzie świadczył opiekę serwisową nad systemami po ich wdrożeniu. Nasze aplikacje (webowe i mobilne) projektujemy i implementujemy zgodnie najlepszymi praktykami oraz w oparciu o nowoczesne technologie chmurowe i on-prem, tak aby dziennie mogły obsługiwać tysiące użytkowników.
Szukamy osoby, która nie tylko zajmie się bieżącą obsługą zadań serwisowych, ale zaangażuje się również w budowanie sprawnych procesów i standardów. Będziesz pierwszą osobą w tym dziale, co daje Ci realny wpływ na jego kształt i możliwość rozwoju w kierunku lidera zespołu.
Posiadasz realne doświadczenie w pracy na stanowisku Helpdesk i/lub Utrzymanie Systemów/Aplikacji oraz rozumiesz istotę tej pracy
Masz doświadczenie w obsłudze zgłoszeń serwisowych (ticketów)
Posiadasz doświadczenie lub predyspozycje do diagnozowania i rozwiązywania problemów w systemach informatycznych
Wiesz jak działają aplikacje webowe i mobilne (frontend i backendu)
Kręcą Cię nowe technologie i narzędzia
Ludzie mówią, że jesteś odpowiedzialn(a/y) i cenisz porządek - a Ty sądzisz, że mają rację
Umiesz korzystać z konsoli przeglądarki w trakcie diagnozowania problemu
Potrafisz wykonać testy w celu odtworzenia błędu
Znasz Kibanę, Grafanę lub podobne narzędzia
Pracowałaś(eś) z Jirą i Confluencem
Umiesz tworzyć procedury i uzupełniać dokumentację
Współpracowałeś z klientem biznesowym
Obsługa zgłoszeń w II linii (zgłoszenia od użytkowników obsługuje klient)
Diagnozowanie problemów, naprawy, wdrażanie CR-ów
Monitoring dostępności, wydajności i funkcjonalności aplikacji
Współpraca z programistami, testerami i devopsami
Budowanie procesów i standardów działu utrzymania
Stabilne zatrudnienie (B2B lub UoP)
Elastyczność pracy (na miejscu, hybrydowo, zdalnie)
Opiekę medyczną
Dofinansowane obiady w wytwornym towarzystwie w biurze
Szybki i szeroki rozwój (albo się uczysz, albo giniesz)
Budżet szkoleniowy na wybrane przez Ciebie szkolenia
Kameralną ekipę i pełną humoru atmosferę przy poważnym podejściu do zadań
Proces rekrutacyjny
Pierwsza rozmowa (krótka, zdalnie) – poznajemy się
Druga rozmowa (w biurze lub zdalnie) – umiejętności, oczekiwania, warunki
Decyzja i feedback
Upuść plik tutaj, lub wybierz z dysku
maks. 100MB (zip/pdf)
Technologie
Jira
Platformy miejskie

Aplikacja Mobilna
Public Sector
Aplikacja stworzona dla mieszkańców Warszawy. Kupowanie biletów długo i krótkookresowych oraz dostęp do specjalnych ofert i Karty Warszawianki i Warszawiaka.
Zobacz caseLiferay CMS
Public Sector
Web Development
Portal stworzony dla mieszkańców Krakowa do zgłaszania problemów i pomysłów obywatelskich oraz załatwiania swoich spraw urzędowych.
Zobacz casePublic Sector
Web Development
Aplikacja Mobilna
Liferay CMS
System umożliwia mieszkańcom Warszawy rezerwowanie wizyt w Urzędach Miasta i Dzielnic, informuje o statusie kolejek w urzędach i przypomina o nadchodzącej wizycie. Dostępny jest poprzez portal i aplikację mobilną.
Zobacz case