Strona główna

Specjalist(ka/a) ds. Utrzymania Niezwykłych Systemów

7 000 – 10 000 (netto B2B / brutto UoP)

B2B

UoP

Hybrydowo

Zdalnie

Dołącz do XENTIVO, w którym zwykli ludzie tworzą niezwykłe systemy dla zwykłych ludzi.

Jesteśmy niewielką (30+) firmą - pracujemy blisko siebie, po ludzku, bez sztywnych reguł korporacji. Na co dzień budujemy złożone systemy dla polskich miast, które ułatwiają codzienne życie ich mieszkańcom - zwykłym ludziom, takim jak Ty i my.

Do naszej firmy szukamy osoby, która dołoży swoją cegiełkę do projektów, które naprawdę są ważne i dają mega satysfakcję. Wszechświat nam sprzyja.

Miejsce pracy: Warszawa/hybrydowo/zdalnie

Dlaczego to może być wyjątkowe stanowisko dla Ciebie?

Budujemy wewnętrzny zespół utrzymania, który jako II linia SLA, będzie świadczył opiekę serwisową nad systemami po ich wdrożeniu. Nasze aplikacje (webowe i mobilne) projektujemy i implementujemy zgodnie najlepszymi praktykami oraz w oparciu o nowoczesne technologie chmurowe i on-prem, tak aby dziennie mogły obsługiwać tysiące użytkowników.

Szukamy osoby, która nie tylko zajmie się bieżącą obsługą zadań serwisowych, ale zaangażuje się również w budowanie sprawnych procesów i standardów. Będziesz pierwszą osobą w tym dziale, co daje Ci realny wpływ na jego kształt i możliwość rozwoju w kierunku lidera zespołu.

Oczekujemy, że:

  • Posiadasz realne doświadczenie w pracy na stanowisku Helpdesk i/lub Utrzymanie Systemów/Aplikacji oraz rozumiesz istotę tej pracy

  • Masz doświadczenie w obsłudze zgłoszeń serwisowych (ticketów)

  • Posiadasz doświadczenie lub predyspozycje do diagnozowania i rozwiązywania problemów w systemach informatycznych

  • Wiesz jak działają aplikacje webowe i mobilne (frontend i backendu)

  • Kręcą Cię nowe technologie i narzędzia

  • Ludzie mówią, że jesteś odpowiedzialn(a/y) i cenisz porządek - a Ty sądzisz, że mają rację

Wszystkiego możemy Cię nauczyć, ale fajnie jeśli:

  • Umiesz korzystać z konsoli przeglądarki w trakcie diagnozowania problemu

  • Potrafisz wykonać testy w celu odtworzenia błędu

  • Znasz Kibanę, Grafanę lub podobne narzędzia

  • Pracowałaś(eś) z Jirą i Confluencem

  • Umiesz tworzyć procedury i uzupełniać dokumentację

  • Współpracowałeś z klientem biznesowym

Jak będzie wyglądać Twoja praca?

  • Obsługa zgłoszeń w II linii (zgłoszenia od użytkowników obsługuje klient)

  • Diagnozowanie problemów, naprawy, wdrażanie CR-ów

  • Monitoring dostępności, wydajności i funkcjonalności aplikacji

  • Współpraca z programistami, testerami i devopsami

  • Budowanie procesów i standardów działu utrzymania

Pracując z nami otrzymasz:

  • Stabilne zatrudnienie (B2B lub UoP)

  • Elastyczność pracy (na miejscu, hybrydowo, zdalnie)

  • Opiekę medyczną

  • Dofinansowane obiady w wytwornym towarzystwie w biurze

  • Szybki i szeroki rozwój (albo się uczysz, albo giniesz)

  • Budżet szkoleniowy na wybrane przez Ciebie szkolenia

  • Kameralną ekipę i pełną humoru atmosferę przy poważnym podejściu do zadań

  • Proces rekrutacyjny

  • Pierwsza rozmowa (krótka, zdalnie) – poznajemy się

  • Druga rozmowa (w biurze lub zdalnie) – umiejętności, oczekiwania, warunki

  • Decyzja i feedback

Wyślij nam swoje CV

Technologie

Jira

Platformy miejskie

Tu masz zajawkę naszych projektów

Aplikacja Mobilna

Public Sector

Aplikacja miejska mobiWAWA

Aplikacja stworzona dla mieszkańców Warszawy. Kupowanie biletów długo i krótkookresowych oraz dostęp do specjalnych ofert i Karty Warszawianki i Warszawiaka.

Zobacz case

Liferay CMS

Public Sector

Web Development

Krakowski Portal Usług Miejskich

Portal stworzony dla mieszkańców Krakowa do zgłaszania problemów i pomysłów obywatelskich oraz załatwiania swoich spraw urzędowych.

Zobacz case

Public Sector

Web Development

Aplikacja Mobilna

Liferay CMS

System rezerwacji wizyt w Warszawie

System umożliwia mieszkańcom Warszawy rezerwowanie wizyt w Urzędach Miasta i Dzielnic, informuje o statusie kolejek w urzędach i przypomina o nadchodzącej wizycie. Dostępny jest poprzez portal i aplikację mobilną.

Zobacz case